NEE, absoluut niet! FestivalConnect werkt voor iedereen die feesten of evenementen organiseert. Van tuinfeest tot bruiloft en van bedrijfsevenement tot festival. Probeer het zelf en ervaar het gemak!

Wij adviseren je om een extra account aan te maken omdat je dan het overzicht behoudt. Je hebt een uniek e-mailadres nodig per account. Voor je tweede account moet je dus een ander e-mailadres gebruiken. Laat het ons even weten wanneer dit een probleem oplevert want dan helpen wij je daar graag mee.

Je hebt een uniek e-mailadres nodig om je account aan te maken. Voor je tweede account moet je dus een ander e-mailadres gebruiken. Laat het ons even weten wanneer dit een probleem oplevert want dan helpen wij je daar graag bij.

Duurzame relaties zijn belangrijk, maar het kan geen kwaad om je bewust te zijn van de prijzen in de markt. Natuurlijk gaat het niet alleen om de prijs maar zeker ook om de kwaliteit en service. Wanneer je echter altijd een aantal offertes opvraagt heb je een goed inzicht en houd je je kosten onder controle. Je kunt de andere offertes natuurlijk ook gebruiken om te onderhandelen!

Nee, helaas moet je wachten tot hij een profiel heeft op onze site, maar daar kun jij mee helpen! Gebruik deze link en nodig hem uit met een simpele e-mail! In het mailtje vragen wij aan de leverancier om binnen 5 dagen een profiel aan te maken, zodat jij volgende week aan de slag kunt!

Nee, dat is niet mogelijk. Offertes vraag je aan vanuit je account. Daarbij is het belangrijk dat je goede informatie verstrekt. Die slaan wij voor je op in je account, zodat jij efficiënt kunt werken.

Nee, dit is technisch niet mogelijk.

Ons systeem werkt vanuit een categoriestructuur. Je moet dus altijd eerst een categorie selecteren. Kies in dit geval de meest relevante categorie (en vraag eventueel ook een offerte aan bij meerdere partijen).

Ja, dat kan! Ga naar ons contactformulier en geef een korte toelichting op je verzoek. Wij zullen het dan intern bespreken en komen er binnen een paar dagen bij je op terug!

FestivalConnect faciliteert de eerste contacten, maar is geen partij in jullie samenwerking dus dit moeten jullie samen oplossen. Wij bieden echter wel de mogelijkheid om reviews te schrijven. Daarnaast nemen wij klachten over wanprestaties vanzelfsprekend serieus en wij zullen gepaste maatregelen nemen indien dit herhaaldelijk dezelfde partij betreft.

Als je inlogt in je account zie je een cijfer staan op de plek waar je nieuwe offertes te vinden zijn. Volg de cijfers en je vindt je offertes! Het cijfer verdwijnt nadat ze bekeken hebt, net zoals bij een bericht op je smartphone.

Deze verstuurt dezelfde aanvraag nogmaals met een dringend verzoek naar alle partijen die niet binnen de deadline gereageerd hadden. Ook hier kies je zelf de nieuwe deadline voor de reacties.

Dan moet je een nieuwe aanvraag starten. Na verzending kun je niet meer wijzigen. Het is wel zo netjes om bij de details vermelden dat de leverancier/artiest niet op de vorige hoeft te reageren of deze moet afwijzen.

Ja, dat kan, maar niet voordat de deadline is verstreken en je terugkoppeling hebt gegeven aan de leveranciers of je interesse hebt in hun offerte.